2012. január 15., vasárnap

Karikás kendő - Jelenlegi ára: 990 Ft +

Egyedi kialakitású karikás hordozókendő. Nagyon hasznos, ha szükség van a kezeidre, de a baba ölben szeretne lenni. Jókat tud aludni is benne.
Egy Carolino kendőből varrattam, annyi benne a különös, hogy rövidebb a szokásostól, mert engem zavart a hosszú lelógó anyag, igy pont akkora, amekkora anyag kell, nem hosszabb.
Én 178 cm és 62 kg vagyok, nekem pont jó, de egy barátnőm 165 cm és 70 kg-osan is kényelmesen tudta használni. Kb. másfél méter anyagból van a kendő.
Nem sokat használtam, mert ezt csipőn hordozásra csináltattam és azt már bizonyos suly fölött nem ajánlom. Utána már inkább a háti hordozás ajánlott.
Nem taglalom, mert aki ismeri, úgyis tudja milyen jó!; -)


Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2012-01-18 17:41
. Karikás kendő - Jelenlegi ára: 990 Ft

Fontos